bioshea.com.tr

  • Yazıtipi boyutunu arttır
  • Varsayılan yazıtipi boyutu
  • Yazıtipi boyutunu azaltır
Anasayfa > Yüz cimnastiği

Yüz jimnastiği

e-Posta Yazdır PDF

Yüz Ekzersizleri

Yüz kaslarımız en geç 40 yaşımızdan itibaren esnemeye başlar.Şayet buna karşı kayıtsız kalırsak hızlı bir şekilde yaşlı ve yorgun bir görünüme bürünürüz.En iyi olan 30 yaş ortalarından itibaren bazı günlük yüz hareketlerini uygulamayı kendimize alışkanlık haline getirmemizdir.Bu program 3 dakika bile sürmeyecektir ve her sabah tuvalet aynanızın karşısında rahatçauygulanabilir.

30 yaş ortaları Yüz egzersizi

1.Sürtme sureti ile alnınızın ısıtılması

 Parmaklarınızı sıkıca alnınıza dayayınız.Şimdi başınızı birçok kez sağa ve sola doğru çevirerek paramaklarınızın alnınıza sürtünmesini sağlayınız.

2.Darbeli masaj

Gözlerinizi kapayınız ve parmak uçlarınız ile alnınıza vurunuz.Bu küçük masajın tadını çıkarmaya çalışınız.

3.Alnınızı geriniz.

Şimdi işaret parmağınızı kaşlarınızın üzerine yerleştiriniz.Simdi alnınızı 10 sn. süresince gücünüz yettiğince germeye çalışınız. (kaşlarınızı parmaklarınız ile engellemeseniz bu süreçte bir çok kırışıklık oluşacaktır.)

Sonrasında kısa süre tekrar alnınıza parmak uçlarınız ile darbeler vurarak masaj yapınız.

4."O" şekli yapın

Dudaklarınızı iyice büzerken yanakları şişirin. İki elin üçer parmağını yanaklara,ağzın iki kenarına dayayın.Parmakları şişirilmiş kısımlara bastırın.Fakat ağzınızdan havayı kaçırmayın.10'a kadar sayın.Eski halinizi alın.10 kere tekrarlayın.Zamanla 30'a kadar sayarak havayı tutmasını öğrenin.

5. Ağız Yanaklar ve Göz çevresi .

Ağzınızı haykıracakmışsınız gibi ardına kadar açın.Gözleriniz iyice açılıp sabit bakmalı.3'e kadar sayın.Hareketi 10 kez tekrarlayın.Sonra başı sağa çevirerek hareketi tekrarlayın.Başı sola çevirerek yine hareketi tekrarlayın.Bunu iki tarafla 5 defa yapın



Son Güncelleme: Cuma, 26 Haziran 2009 17:54  

Bio-SHEA easy

Bio-SHEA wi-Ki


B&W Powered

Bio SHEA Video

Rastgele Resim

baeder-2.jpg